گذر از موج تورم
نوشته شده توسط : آهن پرایس

با پایان ماه مبارک رمضان، فعالان بازار آهن انتظار داشتند تا شاهد افزایش حجم تقاضا و تغییر اوضاع باشند. هرچند اگر این امر محقق شود نیز نمی توان گفت که بازار از فاز رکود خارج خواهد شد چراکه انتظارها مبنی بر ورود متقاضیان مصرفی به صورت پله ای و مرحله ای می باشد.

به گزارش آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار آهن، اخبارهای سیاسی و اتفاقات اخیر موجب شده تا ورود متقاضیان به بازار آهن با مشکل همراه شود چراکه چند اتفاق سیاسی و اجتماعی در ماه اخیر، بازار را مجددا به فاز انتظار کشاند تا بار دیگر نیز شاهد بلاتکلیفی در این حوزه باشیم. از جمله این عوامل سیاسی می توان به سفر پیش روی نخست وزیر ژاپن و وزیر خارجه آلمان اشاره نمود؛ هرچند به نظر می رسد که اثرگذاری این اتفاقات مقطعی باشد.

در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی، وارد مرحله فرسایش پس از موج تورم شده ایم؛ بدین معنی که اکثریت دلالان و سفته بازان با اطمینان خاطر از عدم افزایش قیمت ها به سطوح بالاتر، در حال خروج از اکثر بازارها از جمله بازار ارز و طلا هستند. بنابراین می توان به نتیجه رسید که این خروج تدریجی به احتمال زیاد موجب عقب نشینی قیمت ها خواهد شد.

موضوعاتی که مردم با مجموعه آهن پرایس به عنوان مرجع اطلاع رسانی قیمت آهن در میان گذاشته اند، نشان از تلاش آنها برای رسیدن به امنیت اقتصادی و روانی می دهد. در نتیجه با توجه به شرایط فوق، عقب نشینی تقاضا و نحوه عرضه این امر متصور است که بازار همچنان با روندی ثابت پیش رود اما آینده بازار آهن برای بسیاری از فعالان هنوز هم مبهم می باشد چراکه عده ای پیش بینی کاهش قیمت ها را دارند و عده ای دیگر که به دنبال جوسازی روانی در بازار هستند، چشم بر افزایش قیمت آهن آلات بستند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: